F
Allah's The One
The Caliph



ツ Nurul Afina Binti Mat Nizan ツ
♥ 21 Years Old ♥
| Pharmacist To Be |
(✿◠‿◠)
Welcome !



Navigation Here



Story About Links Goodies

Life Quotes






My Post




Give An Applause


Hosting by Me
Skin Made by Aina Hanani
Background Made by Aina Hanani
Header Made by Aina Hanani
Best view in Google Chrome only
Cursor by Cursor 4U
Images by We ♥ It


Salahkah aku ?
Wednesday, 24 October 2012 | 10/24/2012 | 2 Awesome!



hai , macam ni  sekali budak ni sedih . aku ? 
you know what . nak berubah ni bukan perkara mudah . not as easy as you think .
ape , easy as abc , a piece of cake , a bar chocolate ? ek . hehe .

bukan . perubahan memerlukan banyak , begitu banyak pengorbanan .
perubahan itu menyakitkan kerana syurga itu indah .
mujahadah itu pahit kerana syurga itu manis .
kan ?

Think before you leap . Allah itu maha penyayang , maha memahami . dye tahu hati manusia ni .
bukan kuat tahan dugaan , bukan kuat tahan ujian .
cakap je senang , "aku kuat , yeah !" hakikatnya , hati ? hati kita sedih , hati kita tak kuat . siape yang tau ?
Allah . He knows everything . 

Walaupun susah melakukan perubahan , tapi cubalah , cubalah kita usaha . 
macam naik basikal . 
tutttttttttttttttt , ingat balik mase kecik kecik dulu , first time naik basikal .
for sure jatuh kan ? tak payah tipu . dosa . hehe .
walaupun satu , dua , berpuluh puluh , beratus ratus#err  jatuh pon , kita still naik lagi kan ?
kenape kita naik lagi . tak sakit ke . lu pikirlah sendiri (sambil tiru gaya nabil)

begitulah dengan usaha untuk berubah . mesti istiqamah . takpe . jangan risau . kan Allah ade dengan kita ? 
senyum sikit . =) =) =) 

Onion Icons


Older Post | Newer Post