F
Allah's The One
The Caliph



ツ Nurul Afina Binti Mat Nizan ツ
♥ 22 Years Old ♥
| Pharmacist To Be |
(✿◠‿◠)
Ahlan Wasahlan !



Navigation Here



Story About Links Goodies

Life Quotes






My Post




Give An Applause


Hosting by Me
Skin Made by Aina Hanani
Background Made by Aina Hanani
Header Made by Aina Hanani
Best view in Google Chrome only
Cursor by Cursor 4U
Images by We ♥ It


who know me ?
Wednesday 2 November 2011 | 11/02/2011 | 0 Awesome!
Wednesday Night

Olla , moshi moshi , hye , hello , assalamualaikum .

Jeng jeng jeng . kejut dok ? ahahahha . guess what is that ? haiyooo . 
spe xtau ape ke benda tue , angkat tangan !
aisehhh . tu taugeh la . aiyakkk . taugeh xkenal jugak ? -_-'
rajin rajin lah pergi ke dapur sayangku ye ..
sape suke makan taugeh ? aku ! *sambil angkat tgan dgn b'smgt* hohoh . acah jer .
sikit sikit je aku makan benda tuh .
oke , aku nak tanye sikit .
taugeh ni asal drpd mne yek ?
spe tau , angkat tangan ! wahhhhh~ bagus bagus . 
actually aku pon baru je tahu . sbnarnye taugeh ni asal drpd kacang pink , eh ade ke ? 
*mentang mentang kau suke pink*  kacang hijau la .
-sgguh menyelerakan-


spe yang xpercaya ? adeiiii ~
aku rasa , aku sorang je yg xtau this fact .
hohoh . buta maklumat sunggoh ! *sambil buat bodoh*
ngeh ngeh ngeh , sekarang aku dah tau , okei ?
jangan cakap aku
bodoh !~
spe pulak yg cakap cam gtue kat aku . uhuk uhuk .

okay lah . malas nak cite panjang panjang . keh keh . babaii .
lailatun saiidah !~ =D

Onion Emoticons





Older Post | Newer Post