F
Allah's The One
The Caliph



ツ Nurul Afina Binti Mat Nizan ツ
♥ 22 Years Old ♥
| Pharmacist To Be |
(✿◠‿◠)
Ahlan Wasahlan !



Navigation Here



Story About Links Goodies

Life Quotes






My Post




Give An Applause


Hosting by Me
Skin Made by Aina Hanani
Background Made by Aina Hanani
Header Made by Aina Hanani
Best view in Google Chrome only
Cursor by Cursor 4U
Images by We ♥ It


Jika Aku Jatuh Cinta
Thursday 6 June 2013 | 6/06/2013 | 0 Awesome!

Assalamualaikum . Waalaikumsalam . *jawab salam kan . ngeee~

Ya Allah jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang
yang melabuhkan cintanya PadaMu,
agar bertambah kekuatanku
untuk mencintaiMu.

Ya Muhaimin jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati
seseorang yang hatinya tertaut
padaMu agar tidak terjatuh aku
dalam jurang cinta nafsu. . .

Ya Rabbana jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya agar
tidak berpaling daripada hatiMu..

Ya Rabbul Izzati jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang
yang merindui syahid di jalanMu. . .

Ya Allah jika aku menikmati
cinta kekasihMu, janganlah
kenikmatan itu melebihi
kenikmatan indahnya
bermunajat di sepertiga malam
terakhirMu..

Ya Allah jika aku jatuh hati
pada kekasihMu, jangan biarkan
aku tertatih dan terjatuh dalam
perjalanan panjang menyeru
manusia kepadaMu. . .

Ya Allah, jika Kau halalkan aku
merindui kekasihMu, jangan biarkan
aku melampaui batas sehingga
melupakan aku pada cinta hakiki dan
rindu abadi hanya kepadaMu.
Amin...



Older Post | Newer Post