F
Allah's The One
The Caliph



ツ Nurul Afina Binti Mat Nizan ツ
♥ 22 Years Old ♥
| Pharmacist To Be |
(✿◠‿◠)
Ahlan Wasahlan !



Navigation Here



Story About Links Goodies

Life Quotes






My Post




Give An Applause


Hosting by Me
Skin Made by Aina Hanani
Background Made by Aina Hanani
Header Made by Aina Hanani
Best view in Google Chrome only
Cursor by Cursor 4U
Images by We ♥ It


Perasaan Itu .
Thursday 3 October 2013 | 10/03/2013 | 3 Awesome!


Perasaan itu . 
Suatu hari , aku terpandang seorang insan yang bernama lelaki .
Subhanallah . Entah kenapa , hati aku tersenyum .
Lama kelamaan , perasaan itu aku rasa semakin bertambah .
Ya , aku tahu .
Itu cuma perasaan jiwa remaja .
Jiwa yang lemah dalam soal mengawal perasaan .
Jiwa yang masih perlu bimbingan penuh daripada Allah .


Memang , aku mengerti akan kesalahan aku .
Bukan aku tidak mencuba .
Bukan aku tidak berusaha .
Untuk menghapuskan perasaan yang tidak aku ketahui ini .
Tapi ,
Semakin aku cuba , semakin perasaan itu datang .
Semakin dia dekat dengan aku .


Ya Rabbi .
Kenapa dengan aku .
Sejujurnya ya Allah , 
Perasaan yang Engkau anugerahkan ini sebenarnya cukup indah .
Tapi ,
Aku tidak mahu ,
Perasaan ini buat aku lalai ,
Buat aku lupa untuk terus mencintaiMu ya Allah .


Hanya ini yang aku pinta padaMu ya Rahman ,
Sekiranya dia insan yang Engkau pilih untuk aku ,
Untuk bimbing aku .
Peliharalah hati aku sebaik-baiknya .
Pelihara juga hati dia ya Allah .
Lindungilah dia dalam rahmatMu .
Selamatkanlah dia di mana sahaja dia berada .
Jadikanlah dia seorang hamba yang taat kepada Mu .
Dan akhirnya ya Allah , kurniakanlah dia isteri yang solehah .
Ameen .





Older Post | Newer Post